רעיונות ליום גיבוש לעובדים

אתה יכול לארגן יום גיבוש לעובדים שלך בעבודה. צייד נבלות משרדי יכול להיות מאורגן שבו כל אדם זוכה בפרס על מציאת שלושה פריטים. אתה יכול גם לאתגר את העובדים שלך למצוא את אלה שעומדים בקריטריונים מסוימים. אתה יכול גם לתת את מסכות עיניים, גלימות, ועיצוב החלל החיצון לעובדים שלך. אתה אפילו יכול לרכוש סיכות דש כיף לכולם ללבוש. אתה יכול לעשות את היום אפילו יותר מהנה על ידי הזמנת אנשים שונים למסיבה לנחש את הפריטים על שולחנותיהם.

בעוד יום גיבוש במקום העבודה הלאומי נחגג ביום שישי האחרון של ינואר, חלק מהמקורות מציינים שזה למעשה יום שישי האחרון של ינואר. עדיף לבחור את היום הקרוב ביותר לסוף. כך גדל הסיכוי שלפועלים יהיה יותר זמן ליהנות ולהיות מוכנים לעבוד קשה יותר. סביבת עבודה מהנה וחגיגית חיונית הן לעובדים והן למנהלים. נסה לארגן תחרות תחפושות וירטואלית או תחרות אוכל או עוגה לקבוצה שלך.

מה אתם יכולים לעשות על מנת לגבש את העובדים שלכם?

אפשרות נוספת להפוך את מקום העבודה שלך לכיף ומעניין היא לארגן מופע כשרונות. תחרות כשרונות וירטואלית היא דרך מצוינת להעסיק עובדים בתחרות. לסביבה מהנה יותר, אתה יכול גם לארגן ערב קריוקי. כדי להפוך את זה לחוויה בלתי נשכחת לכולם, אתה יכול לשכור מכונת קריוקי כמו גם כמה כלי נגינה כגון גיטרות. אתה יכול אפילו לקבל עובדים להירשם לשיר על במה. עוד דרך תחזוקה נמוכה של בידור העובדים שלך היא מרתון סרטים. מרתון סרטים מהנה יספק להם אחר צהריים של בידור, וישפר את המכירות והפריון שלכם כתוצאה מכך.

לא משנה איזה עסק יש לך, יש הרבה דרכים מהנות להפוך את העבודה ליותר מהנה. כיף בעבודה יכול להגביר את שביעות הרצון והפרודוקטיביות של העובדים, ללא קשר אם אתה עובד בסביבה מהירה או איטית. בסופו של דבר, כיף בעבודה יוביל ליותר עובדים נאמנים ויצירתיים. לפני שמארגנים יום גיבוש בעבודה, חשוב לקבל אישור מההנהלה.

ציד נבלות זו דרך נהדרת להזיז עובדים. ליום גיבוש, אתה יכול לחלק את העובדים שלך לצוותים ולהקצות להם רשימה של משימות. המטרה היא למצוא ולהשלים את החפצים לפני הצוות השני. כולם יכולים ליהנות בזמן העבודה. זה מצב של ניצחון לשני הצדדים! אין דבר יעיל יותר מאשר ליהנות בעבודה.

פעילויות מהנות יכולות לכלול תחרות טריוויה או משחקים אחרים. לדוגמה, אתה יכול לקיים תחרות אפייה או תחרות רקע זום הטובה ביותר. אתה יכול גם לקיים מבחנים ומשחקי קבוצה, או שאתה יכול לארגן יום גיבוש משפחתי. תחרות טריוויה היא דרך נהדרת לכולם להיפגש ולשמור על מצב הרוח. ניתן גם לתכנן פעילויות מהנות לעובדים מדי חודש, רבעוניות ויומיות.

לארגן תחרות טריוויה. ניתן לארגן תחרויות חידון בפאב שבהן נבחרות של שלושה עד חמישה אנשים מתחרות כדי לראות למי יש הכי הרבה ידע על המוצרים או השירותים. אפשר גם לארגן משחק קבוצתי או תחרות טריוויה עם כל העובדים. אתה יכול ליצור אווירה נהדרת בין העובדים שלך על ידי הזמנת כולם. אתה יכול לארגן פגישת צוות עם כל העובדים שלך, שבו כל אחד יכול ללמוד משהו.

מסיבה עם נושאים בעבודה יכולה להיות דרך נהדרת ליהנות עם העובדים שלך. זה יכול להיות פשוט כמו תחרות טריוויה עם שם החברה או לוגו על לוח המשחקים. אתה יכול גם לארח ארוחה משותפת, שבה כולם יכולים להביא אוכל ושתייה. לא משנה מה תחליט, אתה צריך להפוך את היום לבלתי נשכח לעובדים שלך. באפשרותך לארגן פעילויות מהנות לעובדיך על בסיס יומי, רבעוני או חודשי.