מכונות קפה טוחנות

מספר גורמים הופכים מכונות קפה טוחנות לרצויות. מכונות רבות יש טיימר שניתן לתכנת כדי להפעיל או לכבות את המכונה בזמנים מסוימים. מכונות אלה מגיעות במגוון עוצמות ומאפשרות לך לבחור את חוזק הקפה שאתה מעדיף. מכונות אלה מושלמות לאוהבי קפה שרוצים כוס חזקה מבלי לשרוף את ידיהם.

מה הם מכונות קפה טוחנות וכיצד הם עובדים?

יש מגוון של סוגים שונים של מכונות קפה טוחנות. הסוגים הנפוצים ביותר של מטחנות הם בר ו להב. בעוד מטחנות להב הן האופציה הזולה יותר, הן מייצרות טחינה באיכות נמוכה יותר. להב מטחנות יכול לשמש עבור יותר מאשר רק קפה. מטחנות להב יקרות פחות ממטחנות בר. מאמר זה יראה לכם את ההבדלים.

ניתן להשתמש במכונות קפה בטפטוף להכנת קבוצות גדולות של קפה או ללגימת קנקן. מכונות קפה בטפטוף נהדרות לשמירה על חום הקפה לזמן מה, אך אין להן קבצים מצורפים לחלב. הם גם לא אידיאלי להכנת קפה קפה בסגנון. לא ניתן לשדרג מכונות קפה בטפטוף. מטחנת קפה באיכות טובה היא חלק חיוני בכל מכונת קפה.

מכונות קפה טוחנות יש אחד המאפיינים החשובים ביותר: היכולת לטחון שעועית ממש לפני מתבשל. מכיוון שקפה נוטה לאבד את ניחוחו וטעמו לאחר מספר ימים, עדיף לטחון שעועית מיד לפני הבישול. קל ומהיר יותר לטחון שעועית לפני הבישול, מה שחוסך זמן. רוב מכונות הקפה עם המטחנות יגיעו טוחנות קפה מובנות, שמבטיחות להכין את הקפה הטוב ביותר עבורך.

מה עושה מכונות קפה טוחנות מיוחד?

מכונות קפה טוחנות עשויות להיות תכונות רבות אחרות מאשר הפונקציונליות שלהם. לחלקם בקרות טמפרטורה וטעם מתקדמות, בעוד שאחרים יכולים לטחון פולי קפה באופן אוטומטי. יתכן שיש להם גם אפשרויות התאמה אישית כגון גודל או חוזק כוס הקפה. עם זאת, אם אתה רוצה משהו יותר נוח, ייתכן שיהיה עליך להשקיע יותר. ישנם דגמים המציעים פונקציות בסיסיות אך עדיין פונקציונליים מספיק בכדי להפוך את הקפה שלכם למהנה יותר.

ניתן להשתמש במכונת קפה שיש בה מטחנת בר כדי לחלוט קפה ישירות בכוס, ספל נסיעות או קנקן. דגם זה מגיע עם שש הגדרות שונות וקוצי נירוסטה במכונה מדויקת. בטיחות מובטחת גם על ידי התכונה ניתוק אוטומטי. למטחנת קפה עם טחינת בר יש את היתרון שהיא יכולה להכין את הקפה שלכם תוך שניות ספורות. אתה יכול ליהנות נהדר קפה מהמכונה שלך, לא משנה כמה חזק או חלש זה.

מכונת מטחנה תעניק לכם קפה טחון טרי. פולי קפה טחונים מראש יטעמו ויריחו פחות טריים משעועית טחונה טרייה. מומחים בקפה אומרים שקפה טחון עדיף על טחון מכיוון שהוא יחמצן ויפגע בטעמים הייחודיים. אם אינך מומחה לקפה, מכונה משולבת תהפוך את בישול כוס הקפה האהובה עליך לתהליך קל.

https://www.youtube.com/watch?v=bU1qEdtVbrg

איך תבחרו מכונת קפה עם מטחנה?

ישנם יתרונות וחסרונות רבים למכונות קפה טוחנות, לכן חשוב לשקול למה תשתמש בו לפני שתקנה אחת. בתור התחלה, חשוב לקחת בחשבון את נפח הקפה שתכינו בכל יום. אתה יכול לחסוך כסף על ידי בחירת מכונת קפה קיבולת גדולה יותר. עם זאת, יהיה עליך לשקול את תדירות השימוש וכמה קל לנקות. מטחנת בר חרוטית עשויה להתאים יותר אם אתם מתכננים לטחון קפה משלכם.

למכונת קפה עם מטחנה מובנית יש יתרון גדול נוסף: היא מציעה נוחות. מכונת קפה עם מטחנה מובנית יכולה לחסוך מקום בדלפק ולהוריד את העלות הכוללת של המכונה שלך. אוהבי הקפה יודעים שהם צריכים לטחון את פולי הקפה שלהם בעצמם. עם זאת, כמה מעדיפים לקנות שעועית שלמה לטחון אותם ביד. עליכם לבחור את סוג המטחנה בה תשתמשו. נוחות היא הגורם העיקרי.

למידע נוסף, הקליקו: מכונת קפה טוחנת מחיר