מה לעשות ביום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים הוא דרך נהדרת להתחבר איתם. אתה יכול לוודא שכולם נהנים על ידי קיום מסיבת חברה או תחרות. בנוסף, יום כיף של עובדים יכול לעזור לעובדים להכיר זה את זה טוב יותר, מה שיגביר את המוטיבציה שלהם לעבוד קשה. גלה מה אתה יכול לעשות לחגיגת העובדים שלך. הנה כמה עצות שיעזרו לכם ליצור אירוע מוצלח. תהנו מהיום!

ציד נבלות עובד הוא דרך נהדרת לפגוש עמיתים לעבודה ולהכיר אותם קצת יותר טוב. הפוך טופס עם עובדה מעניינת אחת על כל עובד, ולבקש מעובדים להתאים כמו רבים משמותיהם עם העובדות בטופס. העובד עם הכי הרבה משחקים זוכה בפרס! הקפד להקצות זמן מוגבל, כדי שאנשים יוכלו להגיע בזמן ולא לשבש את היום. אתה יכול גם לתכנן בוחן לעובדים שלך.

איך תתכננו את יום הכיף לעובדים?

בחלל גדול, אפשר לשים שולחן פינג-פונג. תזמין את העובדים שלך לשחק אחד עם השני. אם אתה רוצה תחרות, אתה יכול לארגן טורניר קריוקי ופרסים לזוכים. כדי לשמור על האווירה מהנה ותחרותית, שקול לשכור בר קריוקי או ערב משחקים כדי להתחיל את המסיבה. העובדים יעריכו את הזמן הנוסף שהם מקבלים במהלך השבוע.

שולחן פינג פונג הוא פעילות מהנה לעובדים ליהנות. זה פשוט להגדיר וכולם יכולים לשחק. אתה יכול לשכור את השולחן לשבוע או חודש שלם כדי להזמין את כולם לשחק. זו תהיה דרך נהדרת לעודד את הצוות שלך. כאשר העובדים יודעים שהבוס דואג לרווחתם, סביר יותר שהם יתנו כמיטב יכולתם ויתגמלו אותם ביום כיף לעובדים הכי טוב.

יש מספר פעילויות שאתה יכול לארח ביום כיף העובד שלך. אתה יכול לארח באולינג, סקייטבורד, יום גיבוש אקסטרים או פעילויות כיף אחרות ביום כיף העובד שלך. אתה צריך להבטיח שהעובדים שלך בטוחים ולא להיפגע. עובדים יכולים גם ליהנות מערב משחקים. עוד דרך זולה לבדר עובדים היא הקרנת סרטים. אם יש לך את הכספים, אתה יכול לשכור תיאטרון מקומי כדי להראות סרט אחד או שניים.

שולחן פינג פונג זו דרך נהדרת לגרום לעובדים לדבר. זה גם יכול להיות מאוד מבדר לארח מופע כשרונות וירטואליים. זו גם דרך טובה להכניס אנשים לרוח המשרד. יום כיף לעובדים הוא דרך נהדרת לשפר את המורל. שולחן פינג פונג הוא דרך נהדרת לעובדים להסתבך. פעילות זו היא לא רק כיף, אבל היא גם זולה.

שולחן פינג פונג יכול להיות דרך נהדרת ליהנות עם עובדים. אתה יכול לשכור מלון שיש בו בריכה לעובדים. אם אתה עיר גדולה, אתה אפילו יכול לשכור מלון. תוכל לארגן ארוחות קייטרינג ושולחן פינג פונג, והעובדים שלך יהנו מאוד. יש כל כך הרבה דרכים ליצור יום כיף לעובדים שלך.

שולחן פינג פונג במלון גדול יכול להיות תופס עיניים לעובדים שלך. אתה יכול גם לשכור חדר בעיר גדולה כמו ניו יורק. אם יש לך מזל שיש מלון בעיר שלך, אתה יכול לארח טורניר פינג פונג לעובדים להתחרות. שולחן פינג פונג יכול לא רק לבדר את העובדים שלך, אלא גם להניע אותם לעבוד קשה יותר עבור החברה שלך.

יש הרבה רעיונות שונים לימי כיף של עובדים. נסה מופע כשרונות וירטואלי עם העובדים שלך. זו תהיה פעילות נהדרת לבניית צוות שתגרום להם להתארס ולצחוק. אפשר אפילו לארגן שולחן פינגפונג וירטואלי. אם יש לך אחד, לארגן טורניר ופרסים לזוכים. תא וידאו בחברה שלך הוא דרך נהדרת לעובדים להסתבך.