כיצד נקראת פתיחת גלריה?

מרכז הגלריה בדרום פלורידה מאכלס אוסף מרשים של יצירות אמנות עכשוויות מאמנים מקומיים ולאומיים ועד דמויות בינלאומיות, המבקרים בגלריה ימצאו מגוון רחב של יצירות. המרכז משמש גם כמרכז להוצאה לאור, לקשרים מוסדיים ולצילום. עם שלושה מקומות בניו יורק ובלונדון, לגלריה יש משהו להציע לכל חובב אמנות.

במונחים של תכנות, גלריות ממלאות מספר תפקידים. הם דוגרים ותומכים באמנים חדשים. הם הולכים מעל ומעבר לפעילות עסקית אומנות מסורתית כדי לעזור לאמנים. בנוסף למכירת יצירות האמנות שלהם, לעתים קרובות הם מציעים שירותים כגון הוצאת ספרים וניהול פיננסי. שירותים אלה עוזרים לאמנים להתמקד בעבודתם. ככזה, גלריות ממלאות תפקיד חיוני בעולם האמנות. אין סיבה להתעלם מהיבט זה של עולם האמנות. הנה כמה מן הסוגים הרבים של תוכניות שניתן למצוא בגלריה.

גלריית הבורסה לוקחת 20% ממחיר המכירות של כל יצירת אמנות, כאשר 80% הנותרים נתרמו לאמן. הגלריה מקבלת תרומות של עד 100% ממחיר המכירה, וההכנסה מכל מכירה הולכת ישירות לשמירה על הדלתות פתוחות. אמנים חייבים לאשר שיצירות האמנות מקוריות. הגלריה שומרת לעצמה את הזכות לדחות כל עבודה. אם העבודה לא תימכר בתוך חודש, היא תיחשב נטושה וממוחזרת.

אם אתם מחפשים יצירת אמנות ייחודית, מרכז הגלריה הוא מקום נהדר להתחיל בו.

קרן ספר האמנים היא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לחגיגת אמנים חזותיים. הארגון מפרסם ספרים מכובדים ונותן חסות לתוכניות ציבוריות ותערוכות ממוקדות. התערוכה האחרונה במרכז הגלריה היא Don Gummer: On the Wall & in the Air, תערוכה המדגישה את עבודת האמן. הכניסה למופע בחינם. הגלריה פתוחה משעות הצהריים עד 4 בערב, והיא פתוחה גם לפי התור.

מרכז וויליאמס לאמנויות יבחר תערוכות המבוססות על תוכנית הלימודים במכללה ועל הדמוגרפיה של האזור שמסביב. על ידי בחירת יצירות אמנות החוקרות את צומת האמנות והמדע, מרכז ויליאמס ישרת קהל חדש ויאפשר שיתוף פעולה בין אמנים וסטודנטים. בנוסף, המיקום של הגלריה יאפשר לקולג 'ליצור יעד לאומנות, הוא יהיה צמוד למוזיאון קמפר לאמנות עכשווית, למוזיאון נלסון-אטקינס לאמנות, ולבלוק ארטספייס H&R.

TriBCa הוא אחד מקודי ZIP היקרים ביותר במדינה, אבל האנשים העשירים שבעבר עשו את זה כל כך בלעדי החלו לחזור לאזור. עם מגמה זו, עסקים אחרים צצים לקבל את פניהם של התושבים החדשים. שכונת טריבקה אף פעם לא מחזיקה מעמד. עם יותר משלושים גלריות חדשות שנפתחו בשנה האחרונה, האזור תמיד מזמזם עם ארט.

אם אתה מחפש משהו שונה וייחודי, תבדוק את הגלריות של האר"י. הם אירחו תערוכות רבות ושונות, כולל יום השנה ה-40 להליכת אמנות 53212, שהכיל את עבודתם של אמנים עצמאיים מקומיים. מרכז גלריית הג'אז היה פלטפורמה לאמני ג' אז והיפ הופ מקומיים, כמו גם לאמנים ניסיוניים. אתה יכול לבדוק את התערוכות הנוכחיות במרכז הגלריה היום. ואל תשכחו לבדוק את תערוכות האמנות החדשות ואירועים אחרים במרכז!

כדי להימנע מדעיכה או נזק אחר ליצירות האמנות שלך, בדוק את רמות האור של מקומות התערוכה. נוחות המבקרים שלך יכולה להיות מוגברת אם אתה שולט בטמפרטורה של חללי התערוכה. ניתן אפילו לרכוש מד אור UV, אשר יכול לשמש לניטור רמות הקרינה בחללי התערוכה. הכלים האלה יקרים לאין ערוך להגנה של מרכז הגלריה שלך. וזכור לכבות את האורות כשאתה לא באזור התערוכה.

פרטים נוספים: גלריה חיפה