ירח דבש בטנזניה

כשמדובר בירח הדבש שלך, לאן אתה צריך ללכת? יש מספר אפשרויות לטנזניה, אבל מה הכי טוב לאירוע המיוחד שלך? הנה כמה המלצות. ביקור במכתש נגורונגורו בטנזניה הוא חובה, עם הזדמנויות צילום גדולות. אגם מגדי הסמוך הוא מקום נהדר לפיקניק. שמורת המשחקים סלוס (Selous Game Reserve) והפארק הלאומי רואהה (Ruaha National Park) הם גם פארקים לא אם אתם מחפשים ירח דבש עוד יותר ייחודי, שקלו לקחת ספארי מעופף טנזני יוקרתי.

האם טנזניה טובה לירח דבש?

חיות הבר בטנזניה מרהיבות, כשהמדינה בעלת הריכוז הגבוה ביותר של בעלי חיים למטר רבוע בעולם. בבוקר, זוגות יכולים ליהנות מנסיעה בכדור פורח מעל חיות הבר. בעוד הזוגות נהנים מחוויה זו, הם יכולים ליהנות גם מארוחת בוקר מסורתית של שיחים. אם האקלים והנופים בטנזניה תורמים לסביבה רומנטית, זוהי בחירה מצוינת לירח הדבש שלכם. ישנן אפשרויות רבות לירח הדבש, מספארי יוקרה לחופים לבנים רומנטיים.

אם אתה מחפש חופשת חוף, לטנזניה יש את התשובה. האיים המרוחקים של המדינה – זנזיבר ופמבה – מציעים שקיעות מדהימות וצלילה נהדרת. כמה ימים בגן העדן הזה יאפשרו לך לחקור את ערבות אפריקה מבלי לעזוב את הארץ. זנזיבר היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר במדינה, ואתה יכול לבחור בין ספארי או חג החוף.

אחד מרגעי השיא בירח דבש בטנזניה הוא הנדידה הגדולה. מדי שנה, יותר מ ־ 1.7 מיליון רעמי גנו חוצים את המישורים בחיפוש אחר מים. אם אתה מחפש חוויה מרגשת באמת, אתה יכול ללכת לאגם מניארה או מכתש נגורונגורו כדי לחזות במחזה ממקור ראשון. חיות הבר מרהיבות בכל עונה, אבל אפשר לראות אותן הכי טוב ברבע הראשון של השנה, כאשר הן פעילות במיוחד.

איפה אפשר להיות בירח דבש בטנזניה?

כשמדובר בבריחה רומנטית, לטנזניה יש הרבה אפשרויות לירח דבש. בעוד שלעולם לא תמצאו כאן אתר סקי, תוכלו לבחור מבין עשרות פארקים לאומיים וחופים מסנוורים. שלא לדבר על האנשים הידידותיים! אין מקום על פני כדור הארץ שהוא יותר מקסים מאשר המדינה האפריקאית. בין אם אתה מחפש מילוט על החוף או ספארי מלא באקשן, לטנזניה יש את כל מה שאתה מחפש.

הסרנגטי הוא מקום יפה לתכנן את ירח הדבש בטנזניה. תוכלו לבקר בזיכיון פרטי בסרנגטי, שם תמצאו חיות בר מדהימות. הסרנגטי הוא גם מקום נהדר לירח דבש – תהיה לך שפע של הזדמנות לזהות את חמש הגדולות שם! לחלופין, אתה יכול לצאת למכתש נגורונגורו, הר הגעש השלם הגדול בעולם. פארק זה הוא ביתם של חיות בר אפריקאיות שונות והוא קיים בסביבתו למעלה משלושה מיליון שנים.

אם אתה לא מפחד מהטבע, טנזניה היא בחירה מצוינת לספארי. החלק הצפוני של המדינה הוא ביתם של הפארק הלאומי סרנגטי ומכתש נגורונגורו, ששניהם מהווים מקומות עיקריים לצפייה בחיות בר. ניתן להבחין בחמש הגדולות של אפריקה ולצפות בנדידת הגנו השנתית ממכתש סרנגטי. אם אתה לא אוהד ספארי, אתה יכול גם לנסות אחד הספארי של המדינה.

טנזניה בטוחה לירח דבש?

נוסעים צריכים לבדוק את טיפי הבריאות והבטיחות של המדינה לפני שהם יוצאים לטיול. אף שהשפה הרשמית היא סווהילית, המקומיים מדברים גם ערבית, צרפתית ואיטלקית. בנוסף לחיסונים, על הנוסעים לרכוש תרופות נגד כולרה, קדחת צהובה ומלריה. הממשלה דורשת הוכחה לחיסון נגד קדחת צהובה, אבל אזרחי ארה "ב לא נחשבים לסיכון למחלה. וירוס זיקה הוא גם איום, כך לוודא לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים.

אם ירח הדבש שלך כרוך בספארי, אתה בהחלט רוצה לתכנן טיול לצפון טנזניה. אזור זה הוא ביתם של יעדי הספארי המובילים בעולם, כמו הסרנגטי. אורחים יכולים ליהנות מצפייה פנטסטית במשחק כל השנה באזור הזה. אם אתם חדשים בספאריס, קחו בחשבון את מכתש נגורונגורו, שהוא מושלם עבור פעם ראשונה או נוסעים מנוסים כאחד.

האקלים במדינה טרופי ברובו, עם טמפרטורות של 25 מעלות צלזיוס או יותר בכל שנה. יש שתי עונות גשומות, הראשונה באוקטובר והשנייה במאי. בעוד שאתה יכול לבקר בארץ בכל עת, יולי-ספטמבר הם החודשים הטובים ביותר לחוות מזג אוויר יבש וצפייה בחיות בר. עם זאת, אם אתה מתכנן לטייל בהר קילימנג 'רו, תוודא להימנע מהעונה הגשומה.

למידע נוסף על ירח דבש בטנזניה, לחצו כאן: https://safaricompany.co.il/%D7%99%D7%A8%D7%97-%D7%93%D7%91%D7%A9-%D7%91%D7%98%D7%A0%D7%96%D7%A0%D7%99%D7%94/