חופשה בצפון איטליה

חופשה בצפון איטליה יכולה להיות מרגיעה ומרגשת. האזור זכה מזה זמן רב למוניטין של עיר יוקרתית ומתוחכמת, אך הוא משתוקק להציג את יופיים של הנופים והמטבח. קח סיור של 12 ימים באזור כדי לחוות את היופי של אגם גארדה, צפייה בכוכבים בדולומיטים, טיול אל ריפוג 'יוס הרים, ודגימת Pridco מאזור DOCG.

לראות את המראות הכי עוצרי נשימה בצפון איטליה, לשכור מכונית. מכוניות שכורות הן נוחות וקלות לשימוש ויכולות להפוך את הסיבוב להרבה יותר קל. אתה תמצא הרבה חניונים להחנות את המכונית שלך. צפון איטליה היא גם מקום מצוין לראות ערים היסטוריות וציוריות. לחופשה בלתי נשכחת באמת, להזמין את המגורים שלך מראש כדי להבטיח שיהיה לך מספיק זמן לראות ולחוות את כל האטרקציות של האזור.

אם אתה אוהב לעשות סקי, חופשה בצפון איטליה יכולה להיות בדיוק מה שאתה מחפש. תמצא כמה אתרי סקי מעולים, כולל בולזאנו. בולצאנו ממוקם בעמק בין כרמי ההרים והוא מקום אידיאלי לתמונות. אוטזי, מומיה נאוליתית שהתגלתה באלפי האוצל ב-1991, מציעה הצצה מרתקת לחייהם של האירופאים מתקופת הנחושת. בנוסף, העיר היא השער לרכס הרי הדולומיט ומעודדת טיולים באזורים מסוימים.

איל נורד הוא אזור מגוון, המציע מגוון של נופי נוף ואטרקציות תרבותיות. זהו ביתם של כמה מהערים המפורסמות ביותר במדינה, והוא עמוס באמנות, תרבות, ומטבח טעים. הוא גם מפותח היטב, עם מערכת תחבורה ציבורית טובה. חופשה בצפון איטליה פעילה ומרגשת יותר מחופשה בדרום. זה היעד המושלם לזוגות, משפחות, או מטיילים עסקיים.

מהאגמים הציוריים לערים עתיקות, בצפון איטליה יש משהו לכל נוסע. סיור בן תשעה ימים לוונציה וגשר ריאלטו, למשל, מציע איזון של יופי טבעי ותרבות. במהלך הזמן הזה, תוכל גם לחקור את מרכז ההמולה של העיר ולהתמכר לפעילויות פנאי. בנוסף, טיול בן חמישה ימים למילאנו ולאגם גארדה ייתן לכם הזדמנות מספקת לחקור את המורשת התרבותית העשירה של המדינה.

אזור פיימונטה הוא יעד פופולרי למטיילים יוקרתיים. אזור צפון-מערב זה של איטליה ממוסגר על ידי האלפים והריביירה האיטלקית. אזור גידול היין שלו מפורסם בברולו. תוכל להזמין חבילת נופש הכוללת נסיעה נוחה ברכבת או נסיעה נוחה ליעדים שונים. קרבתה לוונציה ולטורינו הופכת אותה למקום אידיאלי לשהות בו לסוף שבוע רומנטי. תמצאו גם מערך גדול של תענוגות קולינריים באזור הזה.

גולת הכותרת של צפון איטליה היא אגם גארדה. האגם הוא מהגדולים באיטליה ומוקף בהרים עוצרי נשימה. הנוף מהמם ומנוקד בעיירות קטנות עם גג של טרקוטה וסירות דיג. אם יש לך זמן, אתה יכול לשהות באחד מהמלונות והדירות הרבים שנמצאים לאורך האגם. ובזמן שאתה כאן, אל תשכח לבקר בקומו, עיר רנסאנס עם אדריכלות רנסאנס נפלאה.

בעוד שחופשה בצפון איטליה מלאת היסטוריה ויופי, יש ערים רבות לראות שהן פחות מוכרות. לדוגמה, העיר טורינו הקסומה היא מקום נהדר לפעילויות פנאי או לבתי קפה ישנים ומסעדות. לעיר יש קסם שאי אפשר לשכפל במקום אחר. יש ריכוז גדול של מונומנטים ומוזיאונים כאן, אבל איכשהו זה מרגיש קטן יותר ממה שהוא באמת. זה גם הבית של התכריכים המפורסמים טורינו, שנאמר להיות דמותו של ישו.

עבור חופשה בלתי נשכחת בצפון איטליה, תן דעתך לסיור בן 5 כוכבים הכולל מגורים יוקרתיים וגישה בלעדית לעיירות ולערים הציוריות ביותר באזור. יעדים לאורך הריביירה האיטלקית כוללים את אגם קומו וורונה. יעדים פופולריים אחרים כוללים בולו, אגם קומו וסינקה טרה. במהלך הסיור בצפון איטליה שלך, אתה תטופל לאוכל מקומי אותנטי, סיור פרטי לאחר שעות, וטעימות יין פרטיות.

פרטים נוספים: חופשה בצפון איטליה_סלקטד