הזמנת ביצי סלמון באינטרנט היא מיוחדת

אנשים רבים עלולים להתבלבל כאשר הם שומעים את המונח ”ביצי סלמון” או ”רו”, אבל הם לא. למרות שהשם נשמע כמו בפה מלא, ביצי סלמון הן למעשה ביצי דגים. דגי הסלמון משריצים בנהרות ומטילים אלפי ביצים. עם זאת, הטורף הגדול ביותר של ביצי סלמון הוא טרוטה, דג מים קרים הניזון מצאצאיהם של מינים אחרים. דגי הסלמון יאכלו גם את הביצים והשיניים של מינים אחרים.

ביצי סלמון הן פריט מים קרים, אבל דגים עדיין יכולים לזהות אותם לפי הריח, הגודל והתנועה שלהם. הם גם מסוגלים לזהות אותם באופן אינסטינקטיבי, ולכן קל לתפוס אותם בנהרות או בבריכות. ברגע שאתה תופס דג אתה יכול להשתמש בביצי סלמון כדי לפתות דגים אחרים. למרות שבס אינו צרכן גדול של ביצי סלמון באופן כללי, הם יאכלו אותם כשהם רעבים.

מה מייחד ביצי סלמון?

בארצות הברית, ביצי סלמון מדורגות לפי הטריות שלהן. ככל שהביצים טריות יותר, כך הן יהיו חזקות יותר. ככל שביצת הסלמון תהיה מלוחה יותר, כך היא תהיה מלוחה יותר. תהליך הבליעה קצר יותר עבור ביצי סלמון שהן טריות יותר מאחרות. תצטרך יותר מתריסר ביצים כדי לקבל מגוון גדול יותר. אין סיבה לדלג על ביצי סלמון. הם בטוחים וטעימים וטובים לבריאות שלך.

בעוד ביצת סלמון ניתן לאכול שלם, עדיף להכין אותו בנפרד. ואז, תן לזה להתקרר במקרר לכמה דקות לפני שאתה מגיש. ואז, להפשיר אותו ולאחסן במקרר. אתה יכול להקפיא סלמון רוו כדי להכין סושי. אתה יכול ליהנות ממתק טעים על ידי הסרת הקונכיות ואחסונם בשקית פלסטיק.

ביצי הסלמון הטובות ביותר הן מוצקות, מבריקות וטעימות. לסלמון רו יש טעם מתוק ומלוח שהוא נהדר להכנת סושי. אבל ככל שהביצה עדינה ואיכותית יותר, כדאי לשים לב לגודל. הגם שגודל ביצת הסלמון אינו חשוב, יש לשקול זאת. ביצים גדולות הן אינדיקטור טוב לאיכות. חלמון עם מרקם מוצק מצביע על רעננות.

כשביצי הסלמון מתבגרות, צבען משתנה. צבעם יכול לנוע מצהוב בהיר לאדום כהה. יש להם טעם דומה לקוויאר שחור וצריכה להיות להם חלמון לבן או ארגמן. אף ־ על ־ פי שהשורה יקרה מהאחרונה, טעמה החמוץ הופך אותה למושכת יותר. אפשר לאכול אותו בכוחות עצמו, או עם רוטב או שמנת חמוצה. אם הוא לא נאכל נא, יש לבשל אותו במים.

רעל הסלמון משמש לעתים קרובות כקישוט, על סלט, או על סושי. ביצי סלמון נחשבות כשרות, והן טעימות כשהן ממולאות באורז. אתה יכול למלא אותם עם כל מספר של מרכיבים. הם יכולים לשמש גם להכנת מנה מלוחה. אפשר להכין בליני עם קוויאר, או לשים אותם בכריך.

בנוסף לפינוק הטעים, ביצי הסלמון הן מקור לחומצות שומן המקדמות שומנים בריאים בגוף. הם יכולים גם לעזור בשיפור המערכת החיסונית, תוך הפחתת הסיכון לסרטן ולמחלות לב. כאשר מעשנים אותך, סלמון רו טוב במיוחד לבריאות שלך. סלמון רו יכול לשמש כקישוט או לטיגון. ניתן להשתמש בהם גם במנות שונות, כולל סושי.

רעל הסלמון משמש גם במגוון הכנות למזון. השיטה הנפוצה ביותר היא הבליעה, אך שיטות אחרות כוללות תסיסה והשריה. אתה יכול לעשן, לרפא, או להתסיס סלמון רו, אבל זה עדיין יהיה טעם מר. זה מאפשר לך ליהנות מהפינוק הטעים הזה בכל סוג של מטבח. הפינוק הטעים מועיל גם לאנשים עם עיכול רגיש.

דג הסלמון עשיר בחלבון וחומצות שומן אומגה 3. סלמון רו, כאשר נאכל נא, הוא בחירה בריאה. בנוסף להיותו חטיף בריא, סלמון רו הוא גם מתכון דג רו טעים. אפשר למצוא סלמון ורד ברשת או במרכולים יפניים ומזרח אסיאתיים. סוג זה של מוט דגים הוא פינוק טעים שאפשר ליהנות ממנו.

לפרטים נוספים על ביצי סלמון, הקליקו כאן: https://www.sarfati.co.il/product/%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%99-%D7%A1%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%9F