ההבדלים בין בירה מסוננת לבירה לא מסוננת

בעוד שרוב הבירה שאנו שותים היום מסוננת, ישנם גם כמה סוגים שונים של בירה לא מסוננת. ההבדל הברור ביותר הוא שיטת הטיהור, שיכולה להיות צעד אחד או מספר פעמים. בעוד סינון יאריך את חיי המדף של הבירה שלך, בירה לא מסוננת היא בחירה טובה יותר אם אתה מעדיף טעם בולט יותר. מבשלת בירה מסוג זה נהנית לרוב מיד לאחר הבשלה.

ההבדל הראשון בין בירה לא מסוננת לבירה מסוננת מגיע בטעם. ל-IPA לא מסונן יש ריח חזק יותר מזה שסונן, והוא יהיה חלק יותר במרקם. עם זאת, אם אתה אוהד של בירות מלוכלכות, ייתכן שתרצה להיצמד לאפשרויות מסוננות. אבל אם את מעדיפה בירה רכה, את צריכה לנסות תספורת מעורפלת מניו אינגלנד.

בירה מסוננת היא בדרך כלל כהה יותר ויש לה תכולת אלכוהול נמוכה יותר. זה גם פחות יקר, וזה לעתים קרובות מיוצר בבית. הרבה אנשים עושים את הבירה שלהם בבית, אבל אל תדאגו, כי זה לא עבודה אינטנסיבית כמו שזה נשמע. אתה עדיין יכול להכין בירה טעימה מאוד בבית בלי לדאוג לזיהום או קלקול. אבל אתה רוצה לוודא שאתה שותה את הגרסה הטרייה ביותר האפשרית.

יש הבדל חשוב נוסף בין בירה מסוננת לבירה לא מסוננת. לשעבר מכיל יותר שמרים, וכתוצאה מכך יותר מורכב טעם וניחוח. והאחרונה יותר זולה, אז חשוב להיות בררנית. יש אנשים שנהנים מהסכנות והפוריות של איי-פי-איי לא מסוננים, אבל צריכת יתר יכולה להיות מסוכנת. היא עלולה לגרום נזק לכבד, להגביר את לחץ הדם ואפילו להתמכרות. אבל שווה לנסות לא מסונן אם אתה אוהב איי-פי-איי מעורפל.

הבדל נוסף בין בירה מסוננת לבירה לא מסוננת הוא כמות השמרים. האחרון מכיל פחות שמרים, שיהפכו אותו למעונן ובעל טעם מורכב יותר. אבל אם אתה באמת רוצה לקבל כל טבעי, בירה לא מסוננת היא הבחירה הטובה ביותר בשבילך. האנזימים הנוספים המצויים בשמרים עוזרים לשמור על טעימות הבירה גדולות, וחשוב להימנע מזהומים. אם אתה מחפש בירה בריאה יותר, נסה לשתות בירה בלי פילטרים.

כבונוס נוסף, בירה לא מסוננת היא יותר טעמה. הניחוח של בירה לא מסוננת עשיר יותר מזה של גרסאות מסוננות. לעתים קרובות מעונן, וזו סיבה נוספת לקנות את זה בפחית. ובגלל שזה לא מסונן, זה גם יותר מזין. כוס בירה לא מסוננת תימשך עד חודש, כך שתוכל לשתות אותה מתי שתרצה. זה גם נהדר למסיבות ומנגלים.

אף שבירה לא מסוננת עשויה להיות יקרה יותר מגרסאות מסוננות, היא עדיין עדיפה בהרבה על מים מזוקקים. תהליך הבישול מסיר את השמרים, השעורה ומרכיבים נוספים, כולל ויטמין B ומינרלים. זה מביא למשקה נקי וטעים יותר. יתר על כן, בירה לא מסוננת עדיפה לבריאותך, משום שהיא מכילה יותר סיבים. לכן, בירה לא מסוננת היא בחירה טובה יותר לאנשים שלא אוהבים לשתות בקבוק בירה.

בירה לא מסוננת היא עכורה ומעוננת, וצבע המשקה תלוי בתהליך הבישול שלה. ניו אינגלנד מעורפלת היא דוגמה טובה לבירה לא מסוננת. הוא אטום וצבעו צהוב. הטעם שלו גם לא חזק, אבל שווה לנסות. רוב הבירות מעורפלות שווה לנסות. אם אתם מחפשים בירה לא מסוננת, זה שווה את זה כדי לבדוק כמה זנים ולראות איזה מהם הכי טוב בשבילכם.

הרבה איי-פי-איי לא מסוננים. בירות אלה פופולריות מתמיד, ולרוב נחשבות ל ”נקיות” יותר מבירה לא מסוננת. הסגנון המעורפל של ניו אינגלנד נקרא גם ”פירות” כי הוא פירותי ויש לו מרירות נמוכה. בניגוד לבירה מסוננת, לבירה לא מסוננת אין תוספים, והם טובים יותר בשבילך. הם טבעיים יותר ובריאים יותר. אם אתה רוצה איי-פי-איי מעורפל ופירותי, חפש אחד שלא מסונן.

בירה לא מסוננת היא לא רק לשתייה, היא חלופה בריאה לבירה מסוננת. איי-פי-איי מכילים כמויות גבוהות של פנולים, שהם הגורם העיקרי לסכנות. בירות אלה הוכחו כדי לשפר את בריאות הלב. למעשה, צריכת בירה מתונה קשורה לירידה בסיכונים למחלות לב וכלי דם ולסרטן. אם אתה מחפש חלופה טעימה ובריאה לבירה מסוננת, בירה לא מסוננת יכולה להיות אפשרות נהדרת בשבילך.