איך לתכנן טיול רייקיאוויק?

אם לא היית באיסלנד בעבר, ייתכן שאתה תוהה: מהו הזמן הטוב ביותר לבקר? מהי הדרך הטובה ביותר להגיע לאיסלנד? ואיך אוכל להתכונן לטיול שלי? הנה כמה טיפים שיעזרו לך לתכנן את הטיול שלך. ראשית, חשוב על תאריכי הנסיעה שלך. האם יש לך תאריך מוגדר, או שאתה נוסע לאירוע מיוחד? זהה את התאריכים הטובים ביותר שלך לטיסות, ושקול זמני טיסה והפסקות ביניים כדי לוודא שיהיה לך מספיק זמן לחוות את איסלנד ולתכנן יום טיול לרייקיאוויק.

בעת תכנון טיול לאיסלנד, אתה צריך לשקול מספר גורמים. מזג האוויר ברייקיאוויק יכול להיות בלתי צפוי וייתכן שתצטרך לתכנן את הטיול שלך סביב מזג האוויר. רצוי להזמין את מקומות הלינה שלכם מבעוד מועד. אמנם אפשר לבקר בלגונה הכחולה רק כמה ימים לפני כן, אך הקו בדרך כלל מתמלא במהירות. כדי להבטיח שלא תחמיץ את האטרקציה הפופולרית הזו, תכנן את הטיול שלך לרייקיאוויק מוקדם.

לפני שתעזוב, ודא שהג ' י-פי-אס שלך עמוס במפות איסלנד. בהתאם לכביש שאתה לוקח, אתה לא יכול למצוא את המיקום של דיוטי פרי. יהיה עליך לתכנן לעזוב מוקדם ולבלות קצת זמן נוסף, במיוחד אם אתה מתכנן לצלם. שלב חשוב נוסף הוא לבדוק את המכונית שלך כדי לוודא שהיא בטוחה לנהיגה. אם אתם מתכננים לשכור רכב, וודאו שהייתם אחראים לצעד הנוסף הזה.

טיול רייקיאוויק

ודא שיש לך תקופה ארוכה מספיק כדי לחקור את רייקיאוויק. טיול של 48 שעות יכול לכלול טיול יום לחוף הדרומי. בעוד טיול של 72 שעות עשוי להיות אידיאלי לטיול קצר באיסלנד, כביש הטבעת דורש לפחות 10-14 ימים. בדרך זו, תוכל ליהנות אטרקציות ונוף בזמן שלך. ניתן גם לכלול טיול לאיי ווסטמן כדי להאריך את השהייה.

מהו הזמן הטוב ביותר של השנה לבקר רייקיאוויק?

היום הקצר ביותר בשנה הוא ינואר, עם כשבע שעות אור יום. הטמפרטורה היא 0 מעלות צלזיוס, אבל זה לא קר מספיק כדי לגרום לבעיה אם אתה עוסק בסקי. אתה יכול גם לתפוס את האורות הצפוניים במהלך תקופה זו, אם כי אולי לא תרצה ללכת באמצע החורף. טמפרטורות החורף יכול להיות אפילו קר יותר מאשר אלה באביב, אז אולי כדאי לך לתכנן את הביקור שלך בהתאם.

הפסטיבל הגדול ביותר באיסלנד, מנינגרנוט (או" ליל התרבות"), מתרחש בתחילת ספטמבר. העיר מתעוררת לחיים עם אלפי איסלנדים שורצים במרכז העיר. חלקם אורזים בקבוקי רייקה ומקימים אוהלים באיי ווסטמן, בעוד שאחרים מסתובבים. בעוד האווירה היא תוססת, תיירים אולי כדאי לדלג על תקופה זו לגמרי, אם כי.

הקיץ הוא שיא עונת הנסיעות באיסלנד. למרות הימים הקצרים, השמש עדיין עולה באותה תקופה של השנה. איסלנד פופולרית מאוד בעונה זו, והמחירים נוטים להיות גבוהים יותר מעונות אחרות. עונת כתפיים היא גם בחירה טובה למי שרוצה להימנע מהמונים ומחירים גבוהים בעונת השיא. ובעוד זה עשוי להיות פחות נוח לראות את האורות הצפוניים בסתיו, זה עדיין זמן נהדר לבקר.

איך להתכונן לטיול רייקיאוויק?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע הטיול לאיסלנד. באופן כללי, עונת החורף נמשכת מנובמבר עד אפריל. אם אתם מתכננים לבקר בתקופה זו, יהיה עליכם לארוז בגדים מתאימים למזג האוויר הקר יותר. להלן כמה הצעות עבור מה לארוז. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על שיקולים אלה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתכונן לעונת החורף באיסלנד.

הקפידו לשכור רכב לפני שתגיעו לאיסלנד. אם אתם מגיעים בדרך האוויר, הרוב המכריע של הטיסות הבינלאומיות יעברו דרך נמל התעופה הבינלאומי קפלאוויק ברייקיאוויק. אם אתה מביא מכונית, אולי כדאי לשקול לשכור מכונית עם מספר נהגים כדי שתוכל לפצל את העלות בין קבוצה. זכור לקרוא את האותיות הקטנות על מדיניות השכרת רכב!

קח מונית משדה התעופה למרכז העיר רייקיאוויק. למרות שהעיר קומפקטית וניתנת להליכה, קל ללכת לאיבוד באזור. מוניות בשפע, אבל הם יכולים לעלות כלפי מעלה של $100. אובר, ליפט ושירותים דומים עדיין לא קיימים באיסלנד. אתה יכול גם להשתמש באפליקציית סטריטו כדי לשלם עבור הנסיעה שלך. ניתן גם לנסוע באוטובוס העירוני בחינם.